Δερμάτινη λαβή Microfiber με τρύπες, Κατασκευή από κράμα άνθρακα και πεντάλ ταχυτήτων, Διπλοί μοχλοί ταχυτήτων μαγνητικoύ συμπλέκτη, Τεχνολογία χωρίς επαφή με φωτοκύτταρα καθιστά τα πεντάλ εξαιρετικά αξιόπιστα.
Εκτέλεση αποτελεσματικά εκκίνησης διπλού συμπλέκτη σε αγώνες iRacing και F1, Αποφυγή ζημιών στην κίνηση λόγω σφαλμάτων αλλαγής ταχυτήτων, Προσαρμοσμένος διακόπτης γρήγορης απελευθέρωσης, Αλλαγή του τιμονιού GS σε κλάσματα δευτερολέπτων, Το τιμόνι GS χρησιμοποιεί σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης που προέρχεται από τα συστήματα τιμονιού πραγματικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, Εξασφαλίζει σταθερή σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και της βάσης του τιμονιού,
10 φωτιζόμενα προγραμματιζόμενα μηχανικά πλήκτρα, Οι λαβές χειρός στο τιμόνι GT προσφέρουν στον οδηγό μια άνετη αλλά σταθερή λαβή-επιτρέποντας στον οδηγό να διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο, ακόμη και ενάντια στο ισχυρό force feedback του R21, Από τους μοχλούς προς τα πίσω έως τα πεντάλ ταχυτήτων, όλα τα πλήκτρα είναι τοποθετημένα εργονομικά για γρήγορη πρόσβαση, Ενδεικτική λυχνία sequential shifter RGB.
Είδος | Racing Wheel (Body) |
Κονσόλα / PC | PC |
Σύνδεση Είδους | Wheelbase |
Αριθμός Κουμπιών | 10 μηχανικά |
Τιμόνι | 300mm Diameter Standard Racing Wheel, Grips: Perforated Microfiber Leather, Wheel Rim & Face Plate Material: 5mm-thick Forged Carbon Fiber, Shifter Paddle Material: 3mm-thick Forged Carbon Fibre, 2 x Magnetic Shifter Paddles, 2 x Clutch Paddles, 10 x Luminous Mechanical Buttons, 2 x Thumb Encoders (depressible), 5 x Rotary Encoders, 10 x LED Lamp Beads RGB, 8 Choice of Colors, Intelligent Telemetry, Light setting in MOZA Pit House, All-aluminum MOZA Quick Release, Communication Methods: Wireless and Wired, Paddle Sensor: Non-contact Photoelectric Sensor, Dual Clutch Modes: Combined Axis/Independent Axis/button |
Περιεχόμενα Συσκευασίας | GS V2P Steering Wheel, Tool Kit: Hexagon screwdriver / 4 x Mute pad, Portable cloth bag |
Βάρος | Μεικτό: 6.2Kg, Καθαρό: 5.7Kg |